The Usual Suspects


Πληροφορίες για την Ταινία : http://www.imdb.com/title/tt0114814/
Είδος Ταινίας : Αστυνομική / Μυστηρίου
Έτος Παραγωγής : 1995

Πλοκή / Ιστορία -> 8.8 /10
Χαρακτήρες / Ηθοποιία -> 8.2 /10
Εξέλιξη / Φινάλε -> 9.1 /10
Ηχητικά Εφέ / Μουσική Επένδυση -> 7.7 /10
Σκηνοθεσία / Φωτογραφία -> 8.1 /10

Τελική Βαθμολογία -> 8.4 /10

 
 

Μια έκρηξη σε ένα πλοίο στο λιμάνι του San Pedro. 15 πτώματα ανασύρονται, 2 άτομα φαίνεται να έχουν επιζήσει: ένας σακατεμένος Ούγγρος στα πρόθυρα της τρέλας και ένας κουτσός, ονόματι Kid. Ανάμεσα στους νεκρούς 4 κακοποιοί δεμένοι μεταξύ τους με ένα πολύπλοκο δίχτυ παρανομίας και διαπλοκής. Όταν ο Verbal Kid αρχίζει την διήγηση του στο σκληροτράχηλο ντέντεκτιβ Kujan, ξεκινά μια περιπέτεια οπού κυριολεκτικά σε καθηλώνει.

Όταν οι φίλοι μου, μου είχαν προτείνει να δούμε αυτήν την ταινία στο σίνεμα, το μόνο που μου είχαν εκμυστηρευτεί είναι ότι σε όλη την διάρκεια της ταινίας δεν θα έπρεπε να ξεκολλήσω τα ματιά μου από το τεράστιο πανί που είχα απέναντι μου. Εκ του αποτελέσματος είχαν απόλυτο δίκιο και κάθε φορά που την ξαναβλέπω, έχω την ιδία αγωνία και το ίδιο προσηλωμένο βλέμμα.

Συμπέρασμα : Τα λόγια είναι περιττά. Επιβάλλεται να έχετε δει αυτή την ταινία και οποίος δεν το έχει κάνει, πρέπει να το κάνει «χθες». Ήδη έχετε αργήσει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις